mandag 15. januar 2018

Fredag 19.januar er det tulipanens dag!



DSC00576

DSC00570

DSC00574

DSC00628

Tulipa%2520ukjent_._thumb

DSCF1304Tulipan%2520ukjent_thumb

Jeg simpelthen elsker tulipaner! Jeg har hatt mange, men noen forsvinner dessverre. Nå begynner det å bli fullt i bedene, for da jeg skulle sette ned løk i fjor, fant jeg en løk hvor enn jeg grov…….

Det blir spennende å se hva som kommer opp til våren :0)


Edit: Innlegg redigert, var litt tidlig ute med tulipanene mine, for tulipanens dag er visst på fredag :0)

Beklager dette…….

5 kommentarer:

  1. Enig med deg, fint med tulipaner, og det minner meg om at jeg skulle gå og se om hagesenteret har flere igjen av en som heter gold dust, i fjor kjøpte jeg for en tier satt i krukke og de blomstret fra påske og lenge. Ha en fin dag, hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  2. Det er tulipanens dag fredag 19.01.... Den er alltid på en fredag mot midten av januar.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jammen har du rett! Jeg ble forblingret av noe jeg las og tok for god fisk :) Nå er innlegget endret. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på dette Carina!

      Slett
  3. Hei!
    Jeg er klar. Nå skal jeg lete etter bilder av tulipaner.
    Flotte bilder du hat tatt. Deilig å tenke på at det ikke er altfor lenge til.
    Ha det så godt! Anne

    SvarSlett
  4. Så mange fine tulipaner du har. Det er sikkert fint hos deg når de begynner å blomstre igjen.
    Jeg har nesten gitt opp med tulipaner for jordrottene flytter og spiser opp løkene. Men i høst forsøkte jeg igjen å sette nye. Blir spennende å se om de kommer opp.
    Morsomt å finne bloggen din!
    Ha det fint.
    Hilsen fra Turid

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom, og om du legger igjen en kommentar blir jeg glad :)